איך לבחור מורה נהיגה

לא מעט אנשים מאוכזבים ממורה הנהיגה שלהם. חושבים שהוא לא מלמד נכון, הוא לא מביא להם מספיק שיעורים או טסטים ועוד סיבות רבות. אבל בפירוש זה יכול להיות אחרת. בחירת מורה נהיגה זה החלק הכי חשוב בתהליך הוצאת הרישיון. מורה נהיגה טוב יחסוך לכם המון כסף על שיעורים מיותרים וטסטים נוספים, ולא פחות חשוב מזה הוא ידע להעביר לכם את זמן השיעור בהנאה ובכיף, כמו שנהיגה אמורה להיות. זיכרו! מורה הנהיגה הוא האדם שילמד אתכם איך לנהוג נכון, כך שהדרכה לא נכונה עלולה להוביל לנהיגה קלוקלת ולטעויות קטלניות בכביש.

איך לבחור מורה נהיגה?

נכון שלא חסר מורי נהיגה בארץ אבל אם אתם רוצים מורה טוב שידע ללמד אתכם בצורה נכונה וגם יהיה לכם נחמד לשבת איתו במשך כל השיעור, תצטרכו לבחור את מורה הנהיגה הנכון.
ראשית מומלץ לפנות לחברים, מכרים ומשפחה ולשאול אותם היכן הם למדו נהיגה, תשאלו אותם באיזה טסט הם עברו וגם כמה שיעורים הם לקחו. אמנם חשוב לזכור שתלמיד שעבר רק טסט שמיני, זה לא בהכרח מעיד על בעיה אצל המורה, אלא אולי הבעיה היא אצל התלמיד, לכן תבקשו המלצות מכמה תלמידים של אותו מורה, ורק לאחר שמיעת מספר דיעות, רק אז תוכלו לקבל החלטה לגבי המורה.

לאחר שבחרתם מורה שנראה לכם מתאים ומקצועי, תוכלו לקחת שיעור ניסיון אצלו. בשיעור תוכלו לראות את האופי שלו, איך הוא מלמד, והאם הוא מתאים לכם. כך תוודאו שלא נפלתם על מורה עצבני או על מורה שלא נוח לכם איתו. לפעמים תוכלו גם לעלות עם חברים שנמצאים כבר בשיעורים מתקדמים ולראות איך המורה נהיגה עובד איתם ברגעים של יותר לחץ, האם הוא מדרבן אותם ואיך הוא מכין אותם לפני הטסט, לראות שבאמת נוח לכם איתו עד הסוף.
דבר נוסף, בקשו חשבונית מהמורה על כל סכום ששילמתם לו. הרי לא הייתם רוצים להיכנס למריבות מיותרות ולהתווכח אם שילמתם על כל השיעורים או על הטסטים. כאשר הכל רשום כחוק, זה עשוי למנוע מכם טעויות ותשלומים מיותרים, לכן נהלו מעקב מסודר אחרי כל שיעורי הנהיגה והתשלומים.

אנו בבית ספר לנהיגה קרן מקפידים על שיעורי נהיגה איכותיים שיכינו אתכם לנהיגה אמיתית ולא רק למעבר הטסט. רוצים ללמוד נהיגה על אופנוע, רכב פרטי, נהג אוטובוס או משאית. אתם מוזמנים לבחור את רשיון הנהיגה הרצוי ולפנות אלינו וליהנות משיעורי נהיגה מקצועיים ברמה גבוהה מאד.

מידע נוסף שיעניין אותך

משתפים את מי שאוהבים

כתבו לנו ונחזור אליכם

גלילה לראש העמוד

מבצעים מיוחדים

ללימוד נהיגה על רכב פרטי ידני/ אוטומט

אפשרות לשיעורים כפולים מדי יום

Call Now Button דילוג לתוכן