כמה זמן נדרש להוציא רישיון לאופנוע

לימודי נהיגה להוצאת רישיון על אופנוע\ קטנוע

רציתם להוציא רישיון לאופנוע ואתם חסרי סבלנות וקצרי רוח שיהיה לכם כבר את הרישיון נהיגה ביד? כמעט כל מי שרוצה להוציא רישיון נהיגה שואל את עצמו כמה זמן לוקח להוציא רישיון נהיגה, ותוך כמה זמן יהיה להם את הרישיון המיוחל.

ובכן, ראשית כל תבדקו שאתם אכן יכולים להתחיל בלימודי הנהיגה. כך למשל כדי להוציא רישיון לאופנוע מדרגה A2 יהיה עליכם להיות לפחות בני 16.

כדי להתחיל בלימודים תדרשו ללמוד ולהיבחן מבחן עיוני (תאוריה), וברגע שתעברו אותו בהצלחה תתחילו בלימוד המעשי. החוק דורש מכם חמשה עשר שיעורים מינימום, כשמשך כל שיעור הוא ארבעים דקות.

תאורטית תוכלו לסיים את הלימודים תוך שבוע, אבל זה ממש לא מומלץ. חשוב לזכור, שמיומנויות הנהיגה והפנמה קוגניטיבית ומנטאלית של כל הכרוך בצד המעשי של תורת הנהיגה, לוקחות זמן. לכן אל תדחסו את כל השיעורים לפרק זמן קצר מדי, אלא תנו לכם את הזמן ההגיוני ללמידה מעמיקה.

מורה נהיגה טוב יכין אתכם למבחן המעשי בדיוק בזמן שמותאם לכם – כשאתם מוכנים, לא לפני ולא אחרי. והדרך לרישיון לאופנוע תהיה קלה ומהירה יותר.

 

הוצאת רישיון לאופנועאנו בבית ספר לנהיגה קרן מקפידים על שיעורי נהיגה איכותיים שיכינו אתכם לנהיגה אמיתית בשטח ולא רק למעבר הטסט. רוצים לקבל את רישיון האופנוע הכי מהר מבלי לוותר על לימוד נהיגה מקצועי? פנו עוד היום לבית ספר קרן ונעזור לכם לקבל רישיון אופנוע בקלות.

מידע נוסף שיעניין אותך

משתפים את מי שאוהבים

כתבו לנו ונחזור אליכם

גלילה לראש העמוד

מבצעים מיוחדים

ללימוד נהיגה על רכב פרטי ידני/ אוטומט

אפשרות לשיעורים כפולים מדי יום

Call Now Button דילוג לתוכן